söndag 28 augusti 2011

Vilken djungel av stolar

Vi har i helgen sysselsatt oss genom att besöka alla butiker efter jakten av en ny bilbarnstol till vår son och vilken djungel det är av stolar där ute. Helt otroligt många stolar och alla är förstås bäst på sitt sätt vilket inte gör det lättare att välja.

Annars går livet bra med en massa olika projekt i fokus just nu men inget som jag tänker berätta något mer om just nu eftersom de är i utvecklingsfasen så det är ganska nytt. Men kommer nog innan året är slut kunna erbjuda två andra tjänster än de jag nu har vilket känns bra.

Jag har egentligen sedan sista inlägget bara förvaltat mina sidor och tjänster eftersom jag varit lite trött på internet i stort så tog ledigt ett tag men sedan en månad är jag igång och det känns riktigt härligt att vara tillbaka igen.

Kommer fler uppdateringar i denna blogg framöver.