fredag 19 september 2008

Sjuk

Tiden rinner iväg. Har legat lite lågt med firman eftersom har haft en del personliga saker som jag var tvungen att ta tag i. Nu när helgen var nära så fick jag givetvis en förskylning så jag gick hem lite tidigare från mitt jobb igår kväll och hoppades jag skulle vara frisk idag men det är än värre idag så jag får väl inse att jag måste vila upp mig så jag är frisk på måndag. Så inga projekt i helgen.

Blir nog mycket film och mat. Nu jobbar jag bara 6 dagar till innan jag går på min pappaledighet igen. Då kommer jag fram till nyår att ha mer kraft på att utveckla proukter och hoppas också kunna släppa ett par. Tyvärr är det inte från efter nyår jag får starkare ekonomi (när både min tjej och jag jobbar) som jag kan börja på de större projekten som kräver viss konsulthjälp.

Hösten kommer att bli bra men nästa år kommer bli roligare rent projektmässigt iaf. I helgen skall jag iaf sparka igång en blogg om något helt annat än företagande. När jag har har fyllt den med inlägg kommer jag posta länken i denna blogg.

Inga kommentarer: