måndag 1 september 2008

Sälja eller inte sälja?

Ikväll skall jag inhandla kuvert med min logotyp på. Eller inhandla och inhandla. Skall beställa iaf så kommer de väl nästa vecka. Ser ganska oproffsigt ut att skicka ut reklam i omärkta brev faktiskt. Hela denna hösten handlar om att ta företaget ett snäpp högre i alla avseenden. Utmärkt att börja lite lätt med kuvert.

Har också fått ett erbjudande om uppköp av det webbhotell jag äger. Budet var hyffsat. Hade väl efter skatt kunna köpa en hyffsad bil och en familjebil behöver jag verkligen nu. Men jag är mer entreprenör än pengakåt så avslog det erbjudandet direkt.

Jag hade ju tänkt tjäna betydligt mer pengar än så. Dessutom räcker det för mig att tjäna lagom i framtiden om jag bara får ägna mig åt det jag gillar bäst. Nämnligen min internet verksamhet.

Inga kommentarer: