söndag 7 december 2008

Första produkten i slutfasen

Nu är jag snart klar med webbplatsen till min första produkt. Jag har till och med kommit på ett namn för produkten. Givetvis är denna produkt digital (så jag kan vara verksam från något varmt land i framtiden). Har på 3 dagar designat en sida, skrivit innehåll i form av text och nu har jag bara 2 sidor kvar att knåpa ihop text för. Så i morgon eller på tisdag skall den kodas och förmodligen kan allt vara klart i helgen.

Då har jag faktiskt på 1 dryg vecka fixat en tjänst med tillhörande webbplats. Inte dåligt för att vara mig. Sedan skall jag ta ledigt några dagar från webben (max 3) och dricka kaffe, umgås och träna. Kanske skulle man börja läsa någon deckare för att koppla bort alla kommande projekt (som till antalet är så sjukt många), kanske vore bra?

Nu är klockan 00.03 och har fortfarande saker att göra innan sovdags. Nu är jag bara pappa-ledig 6 arbetsdagar till. Känns både bra och dåligt på samma gång.

Inga kommentarer: