tisdag 19 augusti 2008

Nattjobb

Nu har jag jobbat 9,5 timme på mitt vanliga kneg. Efter att varit ledig 4 månader från jobbet (3 månader föräldraledigt + semester) och jobbat 1 vecka och 1 dag känner jag mig redan otroligt less på detta jobb. Måste verkligen ta tag i detta med söka nytt jobb när jag blir pappaledig om 6 veckor igen. Kommer aldrig trivas på jobbet som jag har nu något mer. Känns som jag gjort mitt och det är dags att dra vidare.

Nu är klockan 01.02 och nu tar jobbet med firman över. Försöker göra det sista med min northspace.se eftersom jag snart har annonser ute. Det är alltså ett par timmar kvar innan man kan vila huvudet på kudden.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad är det för snack jag läser? köp en äggdunk nu och bit ihop. Gilla läget.

Marcus sa...

Hur kan du vara less? Du byter ju sida varje varv. Otroligt varierat :)