onsdag 12 november 2008

CV

Sitter och läser lite om CV eller meritförteckning. Känner att det är dags att uppdatera mitt CV nu. Det hade jag iofs inte gjort än om det inte vore för det kommit ett jobba jag vill ha och skall söka. Har 12 dagar på mig att skicka in ansökan så tidmarginalen är väl iofs god.

Det jag inte gillar att företaget har lagt ut intervjuerna till ett bemanningsföretag. Jag hade mycket förslag till det företag jag tänkt söka hos men det går liksom inte ta med dem när man söker genom ett bemanningsföretag eftersom de knappast förstår vad det handlar om.

Men jag tror ändå jag skall göra det eftersom jag verkligen vill ha detta jobb. Skulle vara otroligt skönt att börja på något nytt. Sedan gillar jag kontorsmiljö. Var inne på deras webbplats och alla verkar gå runt i kostym. Det har jag alltid velat prova, så varför inte? Me go wall street.

Inga kommentarer: