söndag 2 november 2008

Spännande vecka

Sitter nu och installerar min fina iPod Shuffle jag fick när jag fyllde år som jag har tänkt ha på gymmet (det var tanken med den iaf). Kommer passa utmärkt vid träning. Annars var denna vecka bra ur företagets synvinkel. Fått in några ordrar. Hade ett bra och givande kundmöte som gick i positiv riktning. Skickade två offerter för webbplatser jag eventuellt skall bygga.

Veckan som kommer blir också spännade eftersom svar kommer på de offerter jag skickat. Jag skall också knyta samman en deal med ett annat företag inom IT vilket kommer bli ett stort lyft för webbhotellet. Jag har insett att det kommer bli ekonomiskt svårt att utveckla den webbshop jag har designat eftersom jag behöver hjälp från konsulter så tror jag inte det blir från efter nyår som den kommer bli klar.

Av den anledningen kommer jag nu fram tills nyår satsa allt på webbhotellet och utöka den verksamheten så mycket det går så att den i början av januari kan vara ett komplett webbhotell som sedan bara kan ligga och fånga kunder på egen hand.

Jag har också designat en blogg som skall handla om inredning och design. Den ligger så gott som klar och skall till klipp & kodbortet nu.

Inga kommentarer: