onsdag 15 oktober 2008

Offert

Eftersom jag sitter och håller på med att skriva 2 offerter för olika webbuppdrag så surfade jag runt och kollade efter hur man kan göra en snygg offert. Tänkte att det finns ju webbplatser för att typer av ändamål. Efter någon timma gav jag upp. Så antar jag får köra Word och sedan exportera till word. Så kan man lägga in lite grafik också. Men måste ju finnas något bättre sätt att göra en snygg offert och framförallt på något sätt det både går snabbt och blir snyggt.

Livet rullar på i snabb takt. Sitter fortfarande med design för min kommande webbshop och håller på att skriva 2 offerter till 2 olika uppdrag. Får jag något (eller båda) av uppdragen kommer jag att ta en paus i mina egna projekt.

3 kommentarer:

Marcus sa...

Ska du köra Word och sedan exportera till word?

Sjukpensionären sa...

Vad är det du ska sälja i din webbshopp?

Thomas sa...

Skall sälja Byggsatster på byggsatser.nu och kanske även öppna en erotisk shop. Dessa skall dock säljas sedan eftersom det egentligen är själva webbshoppen jag skall hyra ut tull andra.