onsdag 29 oktober 2008

Saker som är störande

Jag stör mig väldigt på vissa saker ibland. Man sliter som ett djur för att få företaget att gå bättre och bättre (vilket det gör) och försöker hitta nya lösningar för att nå fler personer som besöker ens sidor och kanske bli kunder.

Jag har länge stått i kö för att annonsera med en liten textlänk på en väldigt känd och populär sida. Jag tror iofs inte att så många kommer gå in från den sidan till mitt webbhotell men eftersom väldigt många besöker denna sida kommer förmodligen min sida stiga lite på Google (där jag sedan förra gången jag skrev om min placering ligger på sidan 7, var 12 förut) och på så sätt öka min trafik och kundkrets.

Det jag stör mig på att min plats på denna sida var klar för 2 månader sedan. Även fast jag legat på och personen i fråga har sagt ok så händer inget mer. Jag antar att jag måste ta ytterligare ett snack med denna person för att höra vad som hänt.

Det är riktigt störande när sakerna inte verkställs. Jag vill ju bara bli framgångsrik. Är det så svårt att förstå?

1 kommentar:

Marcus sa...

Störande. Det är alltid lika frustrerande, varför kan inte folk förstå att man bara vill bli (ännu mer) framgångsrik?