torsdag 30 oktober 2008

Kundmötet

Idag var dagen jag var på reklambyrån. Anlände 16.15 och fick en guidad tur i lokalerna. Därefter fick jag kaffe och kaka. Sedan växlade det till affärssnack. Man kände sig ganska liten där man satt med 4 personer från byrån. Det var ute efter mitt webbhotell och om jag sammanfattar detta lite snabbt så gick mötet mycket bra och jag har fått min första affärspartner. På sikt behövde de förmodligen hjälp med lite programmering också.

Uppdraget består att flytta X antal webbplatser från ett webbhotell till det jag äger samt att de kommer lägga alla framtida kunder på det jag äger. Ett steg i rätt rikting samtidigt som jag har fått en bra idé för webbhotellet på lång sikt.

I morgon kommer inget inlägg från mig eftersom jag då skall fylla år så har lite att stå i. Undra vad man får i present egentligen?

1 kommentar:

Marcus sa...

Kul att du fått din första affärspartner! :)

Hoppas du fick det du önskade dig i present också!