torsdag 28 februari 2008

Datorproblem

Min dator gick sönder dagen efter förra inlägget. Det är väl den bidragande orsaken till jag inte uppdaterat något på slutet. Fick dock min nya dator idag levererad i delar. Skall få hjälp av en kompis att montera ihop den eftersom det inte är min starka sida. Har fått mängder med mail både privat och till firman som blivit lidande denna vecka men efter helgen så kommer allt vara som vanligt. Sitter nu på en bärbar dator till dess. Tyvärr utan mina program jag behöver för att ta mitt företag framåt. Har en del fakturor som skulle gått iväg för ett par dagar sedan. Det är en liten konstig känsla när kunderna börjar maila mig om fakturan. Oftast är det ju företaget som är snabba med att skicka ut fakturorna. Men eftersom det inte är så stora pengar så känns det inte som hela värden ändå.

Inga kommentarer: