fredag 30 januari 2009

Minns du Ia & Jojje?

Om du inte minns vilka Ia (Carolina Lundqvist) och Jojje (Jörgen Pettersson ) är så kan jag berätta att de var med i programmet sommartorpet som går på SVT. De ville bort från Stockholm ut på landet så de köpte sig ett fallfärdigt hus de renoverade totalt. Nu såg jag bara första avsnittet så vet inte om det blev snyggt eller inte men det blev det säkerligen.

Även om jag inte följde deras renoveringobjekt så kommer jag följa deras nya projekt. Deras nya projekt är ett företag som jobbar med reklam. Man kanske fick reda på vad de hade för bakgrund om man följde med serien på SVT. Men när jag fick nys om detta så blev jag glatt överaskad.

Förlåt Ia och Jojje om jag inte följde er på SVT. Men lovar att jag skall följa er på ert nya företag. Den vackra bilden på deras webbplats är så mycket "landet" det kan bli. Jag önskar er allt gott.

http://www.landetreklam.se/

Inga kommentarer: