onsdag 16 april 2008

Hotta upp kontoret

För att öka min arbetslust ytterligare så har jag valt att pimpa upp mitt kontor en aning. Eller skall göra det åtminstonde. Har beställt 3 st "tavlor" av Scott Hansen som skall upp på väggarna. Det är ju affischer engetligen men skall rama in dem. Objekten jag köpt är:

Overlap 5 poster
Progress poster
Austin poster

Fin konst (om man gillar denna typen av konst) till ett riktigt bra pris. Måste även se på en riktig lampa till kontoret. Har hängt en vanlig glödlampa i taket sedan vi flyttade in. Dessa små ändringar bör förgylla mitt kontor.

Har även beställt några böcker från USA som skall göra mig till en bättre kodare. De skall fylla på min bokhylla som redan nu är ganska full av design / kod böcker.

1 kommentar:

Marcus sa...

Pimp my office! :) Snygga tavlor!