torsdag 24 april 2008

Organisera dig!

Var ett tag sedan jag skrev. Har fullt upp med webbutveckling och design av webbplatser. Jag skrev ett tidigare inlägg att jag var dålig på att organisera och komma ihåg saker. Sedan sprang jag på denna webbplats:

minalistor.se

Där kan du göra dina egna listor på saker du måste komma ihåg. Möten och inköpslistor. Du kan ställa in så du får påminnelse på mail. Jag har kört det ett tag och det verkar riktigt bra. Det bästa av allt är att det är gratis, iaf än så länge. Så om du behöver organisera dig mer och är trött på att skriva på lappar överallt, signa upp för denna tjänst.

3 kommentarer:

Sjukpensionären sa...

Var du med i racet när .eu domänen släpptes? Jag hade 20 namn ideer men inte ett enda gick igenom.

Thomas sa...

sjukskriven:
Nej var aldrig sugen på en .eu domän faktiskt. Kanske beroende på att jag aldrig haft för avsikt att köpa och sälja domäner. När jag personligen köper en domän är det för att bygga upp någon typ av webbplats.

Anonym sa...

Hej

Hittade detta inlägg när jag sökte på vår webbsida minalistor.se =)

Kul att du gillar den. Vi kommer göra stora uppdateringar närmaste tiden. Bl.a kommer sidan blir snabbare! Vilket idag är ett litet problem. Du är välkommen med ider och tips!

Bra och intressant blogg annars! Du når mig på joacim@nitzdesign.com
/joacim