onsdag 5 mars 2008

dammsugarpasar.nu

Detta är en verksamhet som jag själv hade velat stå bakom: dammsugarpasar.nu. Sälja dammsugarpåsar på internet. Kan inte bli speciellt smartare än så. Köpa dammsugarpåsar är väl det tråkigaste man kan köpa egentligen. När man väl kommer ihåg att köpa dem så står man ju där och tittar på alla kartonger och funderar på vad man hade för typ av påsar eftersom det finns hur många olika som helst att välja på.

Killen som startade dammsugarpasar.nu tyckte nog likadant. Billigt, snabb leverans. Till det kan man även få hem påsar regelbundet. Folket bakom denna webbplats skrattar nog säkert hela vägen till banken. Jag kommer också bli kund hos dem när jag köpt en ny dammsugare som är värd namnet.

Det är bara en sak jag inte gillar med denna verksamhet och det är att jag inte kom på den själv.

2 kommentarer:

Sjukpensionären sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sjukpensionären sa...

Jag har med en förkärlek till att försöka komma på bra domännamn och göra någonting av dem. För närvarande har jag tre stycken utöver sjukpensionaren.se som jag innehaft i många år. Har haft idetorka nu ett tag men blir inspirerad att starta upp någon ny typ web/sida/tjänst när jag läser dina inlägg.