söndag 30 mars 2008

Update

Har haft fullt upp sedan sist. Har börjat få mer och mer kunder som kommer från Norge. Jag vet faktiskt inte varför eftersom mina produkter även finns i Norge men antar det bara är att tacka och ta emot.

Var för övrigt och kollade på jobbet du kan läsa om nedanför detta inlägg och det slutade med att jag tog det. Allt är upplagt för att jobbet skall gå snabbt och bra vilket känns otroligt bra eftersom jag inte är så motiverad av det egentligen.

Jag kommer få in rätt ok pengar på det jobbet men det kommer gå åt direkt till några webbprojekt jag nu håller på med. Efter detta inlägg skall jag registrera ett domännamn till en annat projekt. Vill inte säga så mycket om det men kan väl säga att det riktar sig åt folk som vill lära sig med om webbdesign och utveckling.

Projektet ligger dock inte högst på min lista. Har 3 projekt som är betydligt mer viktiga att få klara eftersom att jag på dem kan tjäna pengar. Det skulle vara skönt att någon gång nöja sig med de projekt man håller på med nu och sedan hålla sig till dem. Men varje dag poppar det upp nya projekt i huvudet som skulle vara roliga att genomföra.

Jag har dock 3 verksamhetsområden som jag tänkt tjäna pengar på och hålla mig till dem. Men för att få mer trafik till de webbplatserna så tänker jag bygga en rad andra webbplatser som jag kan göra reklam på för mina verksamheter och på så sätt få in fler betalande kunder.

Tror det kommer lyckas men det kommer ta lite tid.

1 kommentar:

Marcus sa...

Nu är det viktigt att du skriver inlägg ofta då jag inte får om höra om dina projekt på jobbet :)