lördag 8 mars 2008

Projektinformation

Nu har jag fått 2 mail och en kommentar från er läsare om att ni vill veta mer om mina projekt. Jag är lite kluven i den frågan eftersom inget av mina projekt är klara så jag har inget projekt att visa upp. Ett projekt kommer jag inte visa innan jag har ca 150 kunder. Det är en riktigt bra idé som egentligen finns på nätet idag men är för dyr för den målgrupp som den riktar sig till.

Men det är ju inte det enda projektet jag jobbar med. Min projektlista är full med saker jag skall utveckla och driva samt förhoppningsvis tjäna pengar på. Nu är det dock tiden som inte räcker till.

Ett annat problem att jag inte bestämt mig vilket projekt jag vill börja satsa på. Jag skickade som ni kanske vet en webbplats till Nepal, men det är bara en webbplats som ingår i ett projekt. Så inget är klart, förutom i mitt huvud.

Ett tredje problem att jag inte har så mycket kapital så jag kan utveckla allt jag vill än. Jag har lagt ut 23000 kr för en enda webbplats på ca 1,5 månad i utvecklingskostander och mina inkomster från företaget täcker inte mycket av det.

Men jag lovar att mina projekt kommer landa i denna blogg framöver som du kan läsa om om du fortsätter att följa min resa. Vilket jag hoppas att du gör.

1 kommentar:

Miss Millionairess sa...

Later jattespannande jag ser verkligen fram emot att fa lasa mer.